maanantai 1. toukokuuta 2017

Vapputerveiset

Tervehdys kaikki lukijat! Minä täällä Kunkku ihan ite, kun toi emäntä on edelleen vähän kalpea! Vappu meni vähän hassuissa, hauskoissa ja hupaisissa meiningeissä. Okei okei vähän  piti tietty järjestää jännitystä ja jekutellakin noille ihmisille, kun mä oon mä.

Nakuilu on tän hetken ykkösjuttu, tässä mä vähän jumppailen

Lauantaina emäntä pisti meille muutaman tikun taas ristiin rastiin maneesiin ja mitäs kummaa se mun pirullinen pieni isoveli hyppikin niitä eka. No pääsin mäkin vähän nostelee jalkoja niistä yli ja hienostinkin kert ei tommoset ärsyttävät pappakoirat mua paremmin hyppele. Pysyis siellä sohvalla vaan! No eikai kyl mä siit niin kauheest tykkään niinku kaikist, mut se on vähän hassu, kunnen koskaan saa ystävällisest hiukka puhallella päin, vaan aina tarvii suuttuu!

Tässä mä ja mun pappakoira pikkuisoveli

No sit tulikin outo sunnuntai! Emäntää ei kuulunu eikä näkyny ja joku vähän kuiskikin, et se on pyttyä halaillut koko yön. No mitähän hittoa, kun mua pitäis halia! No tuli se sit vihdoin ja viimein ja sillä oli mukana se Marjut, joka on pari kertaa käyny pitää meille niit kuvauksii, joissa oon aina ihan kauheen komee ja kaunis! Mä annoinkin sit kilttinä poikana Marjutille pienet Vappuaaton kyydit. Olin tosi kiltti! Koitin pelastaa meidät tultasyöksevältä valkoselta lankultakin urhea sotaratsu hei!

Tässä mä toimin Marjutin vappuserpentiininä, huomatkaa taustalla toi kaamee lankku!

Vappupäivä aloitettiin "velipojan" kanssa aamupäiväpäikkäreillä auringossa ja sit päästiinkin pitkästä aikaa lenkille kimpassa! Saatiin ravailla pitkiä pätkiä pehmosilla teillä ja vähän jekutellakin yhdessä! Keijupölyä takajalkojen välissä, you know!

Tässä me ollaan Okkun kanssa aamupäikyillä
Toivottavasti  teidän lukijoidenkin Vappu on ollu yhtä kiva! Mä tykkään niin näist kaikist kivoist tyypeist, jotka touhuu mun kans!
Tässä mä ja mun vappuhuisku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti